Complaint about casino 7k, obvious scam with verification. They’ve already rejected photos 5 times, one they accepted though. Photos are taken in the same lighting, same phone, face is not covered, every digit is visible. But no, and support doesn’t say what exactly needs to be fixed!!! They tell you to “take better photos.” Better where, go to a studio?? Photos are taken on an expensive phone, in great lighting, no glares or anything. I think they’re purposely stalling. Can someone at least help resolve this with this scam.
Only the complaint author, casino representative, or 4LUCK administration can view images attached to the complaint.
Complaint sent to the casino
Good afternoon, please provide a photo showing the documents NAT**** ******OVA and the card *4253 in your hands.
We are currently actively working on improving the verification system. Unfortunately – the email you received is not personalized, and it’s best to contact support on the site to determine the reasons for the documents being rejected. We are aware of this issue; however, it’s not possible to implement changes on the site all at once. We apologize for the inconvenience.
Published: April 17, 2024
The 7th photo was rejected again. Why?????
What’s wrong with it??? What mistake???
Published: April 17, 2024
Your terms say that verification is mandatory from $1,000, but my withdrawal is $425. Explain this to me. Below there are threads where you answer that for withdrawals of $20,000-$99,000 verification is not mandatory!!
And this question is for information – am I just the lucky one?! I have nothing to hide, I have all my documents ready.
It’s just unclear why you’re not satisfied with the quality.
Published: April 16, 2024
Support says provide a photo with …. as quality. I take the photo on an expensive phone, EVERY DIGIT IS READABLE!!!! DOCUMENTS ARE VERTICAL, NO OVEREXPOSURE, NOTHING IS GLARING, FACE IS FULLY VISIBLE. I don’t even understand what’s wrong!
Published: April 16, 2024
I did it already 6 times, you all reject them. Support on the site says nothing. Why did you then accept a photo of Maksim Zh..ov holding a passport????? They were taken on the same phone, in the same room. What nonsense, now there’s already an application pending for the 7th time for verification.
Published: April 17, 2024
Good afternoon, verification can be requested even for smaller amounts if the casino has questions regarding your profile. In this case – the presence of multiple payment details.
We cannot accept your photo with the documents NAT**** ******OVA and the card *4253 in your hands, because in the photo the documents must be held by NAT**** ******OVA, not you. The casino has no means or tools to verify the legality of possession of that passport, so a photo of the document owner is required.
Published: April 17, 2024
Account verified, thanks for the help. Waiting for the payout, please don’t close the ticket until it arrives.
Published: April 17, 2024
Check, I sent a photo where NAT**** **** OVA is holding documents and the card *4253
Published: April 17, 2024
Cancel my verification now, I sent the wrong photo. I’ll send the correct photo now.
Your profile has been reviewed. The payout of the winnings will not take place because paragraph 8.3 was violated.
8.3. We do not accept funds from third parties: friends, relatives, or partners. The player is obliged to deposit funds only from their own account, bank card, or payment system registered in the player’s name. If any violations of this condition are detected, all winnings may be confiscated.
The casino will return your original deposit amount, after which the profile will be blocked.
To speed up the withdrawal of the original deposit amount, you can create a request for 1000 rubles.
Published: April 17, 2024
I sent 2 statements to customer support, deposits of 400 and 600 rubles were made from MY CARD! IT SHOWS MY CARD NUMBER AND LAST NAME!
Published: April 17, 2024
I really don’t understand at all – why do you assume that I transferred funds from a card that isn’t mine?? I made a deposit from the card *5587 which is registered in my name!!! I have all the screenshots and bank statements!! Answer where I violated this clause?
We apologize for this very unpleasant misunderstanding. Indeed, there was an error: a third party’s card appeared only in the withdrawal requests.
Your withdrawal will be processed as soon as possible. Once again, we apologize for this mistake.
Published: April 17, 2024
The payout has arrived, thanks for sorting it out. You can close the ticket.
Complaint resolved